sunnuntai 29. huhtikuuta 2012

With CANON you can!

Kuten otsikosta voi jo arvata, mulla on uusi kamera! Tosiaan, se on yksi mun ylioppilaslahjoista, mutta halusin sen jo nyt käyttöön, sillä juhlista haluan ehdottomasti hienoja kuvia. Mulle oli helpointa ja aika selvää valita Canon, sillä mulla on ollut edellinen kamera samaa merkkiä. Se on siis paljon tutumpi monelta osin, toisin kuin esimerkiksi Nikon olisi ollut. Mietin kahden mallin, 550D:n ja 600D:n välillä. Päädyin jälkimmäiseen, siinä oli kääntyvä LSD-näyttö ja kuulemma parempi laatu videokuvauksessa jne. Se on siis paranneltu versio tuosta 550D:stä, joka on kai jäämässä pois pikku hiljaa.

Mun uusi kamera, elämäni eka järkkäri, on siis Canon 600D! Mä pääsen nyt enemmän toteuttamaan mun kuvailuideoita ja te saatte nauttia entistä paremmista kuvista täällä. Toki mun pitää vielä opetella käyttämään tota paremmin, vaikka alkuun olenkin hyvin jo päässyt :) Ja ai että, kun laatu on ihan omaa luokkaansa! Olin ihan tyytyväinen mun vanhoihin kuviin, mutta nyt tää on ihan mahtavaa, en voisi tästä lahjasta onnellisempi olla!

Mä innustuin heti räpsimään ihan random kuvia, samalla kun tutustuin kameran peruskäyttöön. Tässä siis hieman näyttöä, millaisia kuvia saa ihan perus automaatilla:







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! <3