tiistai 17. huhtikuuta 2012

Black and White

Heippa! Ihan ihmeellistä, kun väsyttää niin paljon, vaikkei enää ole ollut koulua! Mulla oli tänään perehdytys uuteen työpaikkaan, siellä piti olla yhdeltä. Teki tosi tiukkaa herätä, laittautua ja päästä matkaan. Tosin siihen vaikutti varmasti myös aamupäivän "ihana" sää: tihkusade on mun hiusten pahin vihollinen! 

No, sitten kun pääsin keskustaan, sekä sää että mieli paranivat. Musta on tosi mahtavaa päästä aloittamaan työt, tää on vielä mun ihan eka työ! :) Ja tykkään kovasti sijainnista, koska Helsinki on musta tosi virkeä ja kiva kaupunki. 

Viikonloppu meni oikein mukavasti. Perjantaina oltiin kaverin synttäreillä isolla porukalla, oli tosi kiva nähdä kaikkia pitkästä aikaa! Ja vaikka oli perjantai kolmastoista, ei ilmennyt mitään ikäviä yllätyksiä. Mä oon vähän taikauskoinen ja oon aina jo viikkoo ennen perjantaita vähän jännittynyt :D Lauantaina nähtiin lauluyhtyeporukalla keskustassa. Pojat oli antanut meille joululahjaksi vapaaliput leffaan ja nyt saatiin vihdoin toteutettua "Kaiku-päivä". Käytiin syömässä Iguanassa, jonka jälkeen mentiin katsomaan The Artist. Tykkäsin ihan mielettömästi!! Hyvät musiikit, kiva juoni ja loistava miespääosa, suosittelen ihan kaikille, jotka ei vielä ole nähneet. Itse ainakin yllätyin erittäin positiivisesti! :) Illan päätteeksi mentiin vielä hetkeksi istuskelemaan ja juttelemaan, tosi hyvä ilta kaiken kaikkiaan. 

Tässä vielä muutama kuva pääasiassa perjantailta ennen synttäreille lähtöä:










16 kommenttia:

  1. ihania kuvia! oot tosi nätti:)

    www.karoliinannn.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Vau, oot aivan hirmu kaunis! :-)

    VastaaPoista
  3. Oletpa kaunis! :)

    http://shedecidedfreeherself.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. voi, että oot tosi kaunis! ja tyksin sun hiuksista:)))

    VastaaPoista
  5. Siul on tosi jännät kasvot
    kauniit :)

    VastaaPoista
  6. Oot tosi kaunis! Kivane blogi :)

    janinastyle.blogspot.com

    VastaaPoista
  7. ihania kuvia!! ja muutenkin kivan oloinen blogi:) liityin lukijaksi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos hurjasti! :> ja tervetuloa, toivottavasti viihdyt mukana! :)

      Poista
  8. Ärsyttää kun oon ettiny tota helvetin fit me -meikkivoidetta about jokasesta mahollisesta kaupasta mut ihan kaikkialla on aina ne mun sävyt loppu! :D
    Onks toi muuten hyvää?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. I feel you! :/ Mä oon tykänny tosta tosi paljon, just tarpeeks peittävää, mut ei kuitenkaan luonnoton, suosittelen!
      Onnea metsästykseen! :)

      Poista

Kiitos kommentistasi! <3