tiistai 17. heinäkuuta 2012

Photos from my iPhone

Lauantaina käytiin äidin kanssa kirpparilla, mutta se reissu ei ihan ollut sellainen kuin sen piti olla. Mun herätyskello ei jostain syystä herättänytkään, joten herättiin joskus ennen kymmentä.. Ja selväähän on se, ettei sieltä siihen aikaan enää mitään kunnollista löydy. Kaikki hyvät jutut viedään nopeesti käsistä.
     Me mentiin sitten kuitenkin käymään siellä, kun kerran oltiin suunniteltukin niin. Kiersin kerran koko paikan läpi ja löysin kaksi juttua: unihousut ja Himoshoppaaja-kirjan. Hinta yhteensä oli 1,50e. Vähäisten löytöjen jälkeen mentiin kuitenkin kahville ja pullalle, minkä jälkeen suunnattiin keskustaan pikaisille ostoksille. Olin ihan rättiväsynyt, kun päästiin kotiin. Vartin "power napin" jälkeen laittauduin ja lähdin kaverille grillijuhliin, joissa olikin sitten tosi hauskaa, eli kannatti ottaa itseä niskasta kiinni, vaikka se tuntuikin ihan mahdottomalta. :)
IMG_0142
jumper3
Neule / JC, Shortsit (uudet aleista!) / GinaTricot, Kengät / Converse
Tän postauksen kaikki kuvat on otettu iPhonella. Kuvien laatu on mun mielestä ainakin sen verran hyvä, että välillä tällaisiakin kuvia voi blogissa julkaista. Niin kuin joskus aikaisemmin taisian sanoakin, olen ihan koukussa instagramiin! Tässä vielä muutama kuva, jonka olen kännyllä räpsinyt viime päivien aikana. Jos joku haluaa alkaa seuraamaan mua instagramissa, mun nimimerkki on juliaanniina. :)
instagram

12 kommenttia:

  1. tosi kivoja kuvia :) sait uuden lukijan ..(:

    VastaaPoista
  2. nää kuvat on ihania ja varsinki toi banneri! :o

    http://sims-in-seventh-heaven.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. hienoja kuvia ja muutenkin tosi rennon olonen blogi, jään seurailemaan (: !

    http://www.lauranhan.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Tosi kiva blogi mitä selailtuani alas huomasin! :)

    VastaaPoista
  5. Sulla on todella nätti blogi. Kuvat ovat mielenkiintoisia ja sinä myös.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! <3