tiistai 3. heinäkuuta 2012

Löpinää

Heippa! Ärsyttää, kun bloggeri vammailee ainakin mulla.. Yhtäkkiä on hirvee säätäminen ja työ saada kuvia tänne.. Mutta joo, toivottavasti nämä nyt näkyy normaalisti teille. Kävin tänään taas pitkästä aikaa salilla. Huomaa kyllä, että heti kun ei käy niin kunto huononee tai ainakin tuntuu siltä. Pitäisi saada joku oikee rytmi treenille vaikka onkin töitä.
     Ulkona on taas ollut aivan ihanat säät! Välillä jopa niin kuuma, että tuntee kuinka palaa :D Mähän en siis juurikaan rusketu. Kesäisin onkin aina niin masentavaa vertailla rusketusta kavereiden kanssa - kaikki mun kaverit ruskettuu niin kivasti!
     Mulla on tässä nyt ollut muutaman päivän vapaa töistä, joten olen taas ehtinyt elää vähän normaalisti ja nauttia kesästä. Eilen oltiin Viljan kanssa kahvittelemassa ja syötiin jäätelöä auringossa. Huomenna olisi tarkoitus mennä vähän "tuulettumaan" jonnekin illalla Nooran kanssa. :)
   
jillyjilly1

Yhtenä päivänä tällä viikolla mua odotti töiden jälkeen kotona kiva yllätys. Äiti oli leiponut ihan sairaan hyvää raparperipiirakkaa. Erityisen hyvän siitä teki se, että taikinassa oli kardemummaa, mitä mä en ainakaan ikinä ole tajunnut laittaa.
     Lisäksi ollaan ostettu parina päivänä mansikoita, kirsikoita ja herneitä kotiin. Ihan parhaita herkkuja kesällä, eikä tule huono olo ;)
kesää1kesää
Muutama päivä sitten tehtiin tälläinen "nachoherkku". Tosi helppo ja nopee tehdä ja suurin osa varmaan ainakin tykkää! Tälläinen olisi hyvä jossain illanistujaisissakin tarjoiluna..
kesää2
Seuraavat kuvat on otettu vähän sen jälkeen, kun viimeksi värjäsin hiukset. En ees muistanut, että ne oli NOIN punaiset :D Ihan huomaamatta on väri haalistunut, mutta niin se vähän menee näiden kauppojen hiusvärien kanssa. Nyt mulla on aika luonnollisen punainen tukka ja sellainen on kesällä just perfectoo!
blogiin8blogiin9

7 kommenttia:

  1. Hei miten toi nachojuttu tehään ? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täältä katsoin: http://yasunblogi.blogspot.fi/2012/02/nachoherkku.html

      :-)

      Poista
  2. Oi, ihania kuvia! :) Ja noi ruokakuvat sai veden herahtamaan kielelle!♥

    VastaaPoista
  3. ihanat arskat! mua ärsyttää, ku must tuntuu ettei tommoset pilotit sovi mulle mut tommoset ois kyl iha unelmat :-DD

    sul on jätte kivat hiukset!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi kiitti! :) tollaset on kyllä tosi kivat, varsinkin jos sopii hyvin! :D

      Poista
  4. Sulla on ihanat hiukset, tykkään! :) Ja ihan pakko mainostaa, kun totesit, etteivät kaupan värit pysy päässä. Itse olen käyttänyt varmaan kaks vuotta Schwarzkopfin Live Color XXL värejä, mulla ainakin pysyy väri päässä keposesti sen kaks kuukautta, mun kampaajakin on ihmetellyt sen pysyvyyttä. Kannattaa kokeilla, värit eivät edes haise mitenkään pahemmin. :)

    http://jaisellakatolla.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! <3