torstai 1. maaliskuuta 2012

ilovefood

Mulla menee helposti tää lukuloma ihan vaan lomailuksi, vaikka nyt pitäis oikeesti ottaa itsee niskasta kiinni. Koitan tsempata itteeni ajatuksella, että alle kuukauden päästä tää kaikki on jo ohi ja sitten voi hetken levähtää (kunnes alkaa pääsykoehässäkät). Mulla oli lukusuunnitelma joskus joulun aikaan, josta oon jäänyt jälkeen ihan täydellisesti. En tiiä, pitäiskö tehä joku viimehetken pikakertaussuunnitelma tai jotain. Ihmeesti tuntuu muuten löytyvän kaikkea lukemista parempaa tekemistä :D Mä oon penkonut vaatekaappia ja sovitellut unohtuneita vaatteita, hankkinut salikortin ja suunnitellut treenausta, selaillut vaatekauppojen nettisivuja läpi ja kehittänyt pakkomielteitä ostaa kaikkea keväistä, koittanut välttää syömästä liiiikaaaaa... 

No, kyllä mä tänään pitkin hampain vähän luinkin.. Oon aina ollut vähän semmonen, että parhaiten toimin kiireen ja paineen alaisena. Ehkä toi kuntosalin aloittaminen antaa myös uutta energiaa istua sisällä! Ja toi ihana auringonpaiste, joka on ollut nyt pari päivää <3




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! <3