tiistai 19. helmikuuta 2013

If I had glasses

ifihad
     Ostin huvikseni ihan heräteostona H&M:stä joskus ennen joulua tällaiset isot feikkilasit, isoilla mustilla kehyksillä. Mulla ei oo ikinä ollut ongelmia näössä, mutta musta on olemassa tosi paljon siistejä silmälasikehyksiä. Parasta on nähdä jollakin ihmisellä juuri hänen kasvoillensa sopivat kehykset. Enkä nyt todellakaan väitä, että näiden kuvien lasit ois mulle täydellisen sopivat :D Mutta ihan hauskat, eikä noi melkein mitään edes maksaneet.
     Oon tietenkin tosi tyytyväinen mun hyvään näköön, mutta oon kans aina tykännyt sellasista lukulaseista kotona tai tunnilla. Niissä on jotenkin ihana tunnelma, saattaa kuulostaa vähän oudolta :D Kaikissa leffoissa ollaan aina rennosti keittiönpöydän ääressä lukemassa sanomalehteä lukulasit päässä ja kahvikuppi vieressä. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! <3