sunnuntai 19. elokuuta 2012

New accessories

Vihdoin hullu työviikko takana, töitä ollut joka päivä. Niinpä mä eilen kävin nopeesti kaupoissa vähän piristämässä itseäni ;) Pari aika kivaa juttua tarttui mukaan, kaksi (sormus ja panta) oli jopa vikoissa aleissa, eli hintaa oli vain euro! Kultainen "ponnarikoriste" oli noin vitosen, mutta se oli ostettava, sen verran jännä ja kiva mun mielestä.
ringring4ring2
Mulla oli jo pitkään ollut ärsyttävästi lopussa ollut ripsari. Olikin jo aika mennä ostamaan uusi! Huomasin, että Sokoksella oli tarjous, että kahden Maybelline-tuotteen ostajalle kaupan päälle kulmienmuotoilusetti. Päätin sitten, kokeilla sellaista ripsaria, jota mulla ei ikinä ennen ole ollut. Toi on sairaan hyvä, eikä hintakaan ollut paha. Tais vielä olla pienessä alennuksessa, muistaakseni joku 12 euroa jäi hinnaksi. Toiseksi tuotteeksi nappasin mun luottopuuterin. Ihan hyvä diili mun mielestä, varsinkin kun noi kulmienmuotoilujutut vaikuttaa oikeesti hyviltä :)
ring1ring3

3 kommenttia:

  1. kiva blogi :)

    http://livelovelaugh-ronja.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Ihania ostoksia! Etenkin toi panta on mun mieleen :)
    Huomasin ton saman tarjouksen, mutta jostain syystä en saanutkaan sitä settiä ): Oisko sitten ollu jo loppu...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, joo se panta on just kivan värinen mun mielestä! :) Voi harmi.. tai sitten ne unohti antaa sen, mä kysyin sitä siinä kassalla.. :/

      Poista

Kiitos kommentistasi! <3