tiistai 7. helmikuuta 2012

Couldn't see through the smoke, it was all an illusion



Sain joululahjaks tän Dieselin Loverdose -hajuveden ja se on ihan mahtava :) Pysyy tosi hyvin eikä tarvitse päivän mittaan hirveästi lisäillä. Plus, että rakastan tota pulloa <3


Oon sellanen vilukissa, että nää on ku tehty mulle! Ginatricotin sisätöppöset.


Nää tälvipäivät on ollu niin ihania ja mulle mieleisiä! Aurinko paistaa ja se vaikuttaa mun mielialaan ihan huomattavan paljon. Kevyt pakkassää, auringonpaiste, lumi kenkien alla... :) Hiihtolomalla ollaan menossa perheen kanssa Jyväskylään mummille ja ukille. Siellä pääsee laskettelemaan ja hiihtämään, can't wait!


Sain myöhästyneenä synttärilahjan osana aiiivan ihanan untuvapeiton! Niin pehmeä ja lämmin <3 En keksinyt oikein mitä toivoisin, joten pyysin sitten joitain tarpeellista, joka on samalla luksusta, ainakin mulle!





Katsokaa nyt tota ilmavuutta! Aijai ku tänäänki pääsee nukkumaan :D 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! <3