tiistai 24. tammikuuta 2012

Two days left...

Iltaa vaan! Mulla ei oikeestaan oo mitään asiaa, mut tylsää ja väsyttää.. Tulin just suihkusta ja nyt odottelen, että hiukset kuivuis ennen ku menen nukkumaan. Oon niin laiska etten jaksa alkaa kuivaamaan niitä :D 

Tänään oli tosi kiva soittotunti, mulla on nyt niin kiva kappale työn alla: Piazzollan Café! Se on sellainen suht vaikee duo kitaralle ja huilulle. Oon aika innoissani, vaikka siinä onkin paljon haastetta. Mutta haasteet on hyväks, eiks nii?

Meillä on KAKSI päivää koulua jäljellä, mikä tarkottaa sitä, ettei tarvii enää sietää kasin aamuja! Perjantaina meillä on äikän tekstitaidon preli, jännittää vähän. Huomenna ajattelin mennä kirjastoon lukemaan psykaa, jos siellä osais keskittyy paremmin ku kotona. Ja käyn ostamassa uuden puuterin. Oon koko viikon kepluutellu tolla vanhalla, joka on täysin murentunut! Tosiaan maailman suurimpia murheita :D


Sweet dreams <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! <3