torstai 19. tammikuuta 2012

A 19-year-old redhead

No nyt sitä ollaan oltu 19 jo pari viikkoa! Synttäripäivä meni hyvissä merkeissä, päivällä juhlittiin perheen kanssa ja illalla mentiin kaveriporukalla ulos istumaan iltaa. Mahtava yllätys, kun ne oli tehny mulle tälläsen kortin! Järkyttävää, kuinka nuorelta näytänkään useissa noissa kuvissa, vaikka ovat otettu lukion ykköseltä... :D



Olin jo niin kyllästyny mun väljähtäneisiin hiuksiin, että päätin hetken mielijohteesta laittaa värin päähän! En tiiä miksi, mutta mulla se vaikuttaa tosi paljon mielialaan :D Eli räväkät hiukset - pirtee mieli! Tykkään tosi paljon tästä punasesta, vaikka joskus siitä on tullu liiankin oranssi. Tällä kertaa onnistui paremmin, kun värjättiin huolellisemmin.



Tää viikko on ollut tosi kiireinen, nyt vasta eka rennompi päivä. Meillä oli musalinjalaisten kanssa konsertit ma ja ke ja ne vei harjoituksineen ja jatkoineen käytännössä koko päivät. Kouluhommissa oon siis vähän jäljessä, mutta viimestä tässä viedään! Mul on koulujen loppumisesta vähän ristiriitaset fiilikset.  Toisaalta ihanaa, ettei tarvii enää raahautua kursseille ja kestää koeviikkoja vaan voi kunnolla alkaa panostaa kirjoituksiin. Mutta sitten ne kaverit! Tottakai ystävyys säilyy monen kanssa, mutta ei se silti enää ikinä ole sama. Ei nähdä enää joka päivä tai tehdä musajuttuja niin paljon yhdessä.. Mä oon just tällänen että muutokset saa mut ahdistumaan ja mulle tulee helposti ikävä ihmisiä. Pitää vaan ajatella, että lukion loppuminen on uuden alku ja että lukiosta sain paljon ihania ihmissuhteita, jotka pysyy sen jälkeenkin :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! <3