keskiviikko 5. lokakuuta 2011

Pendulum @ Circus

Heidoo! 

Tää tulee nyt aika myöhässä, mut oltiin viime lauantaina Pendulumin keikalla Lindan ja Petun kanssa. Törmättiin myös Viljaan ja Helmiin, joiden kaa pyörittiin sit siellä :) Mulle toi keikka oli tosi ex tempore, koska mun ei alunperin pitäny mennä, ei ollu lippua jne.. Mulla oli kivan rento lauantai-ilta menossa: sauna lämpiämässä ja letut paistumassa. :D Linda soitti mulle yhtäkkiä et sen veli ei päässytkään tulee ja et mä saisin sen lipun jos haluun... Noh, mitäs tohon vois muuta sanoo ku et JOO! Siitä alko sit todella nopea valmistautuminen ja pikasuihku ja olin valmis jossain tunnissa! 

Oli tosi kiva ilta, vaikka ihmisiä oli ihan liikaa ja meno aika sekoa! Oltiin pitkään siel ihmismassan keskellä, mut sitten ku itse Pendulumin osuus alko, ni kaikki sekos niin totaalisesti et mun oli pakko lähtee vähä kauemmas siitä :D Kirjaimellisesti bisset, jäät ja ihmiset lensi päälle.. huh! Pikkasen erilainen lauantai-ilta kuin olin aluks suunnitellu ;D


Linda, mä ja Petu




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! <3