maanantai 17. lokakuuta 2011

Fall is here

Nyt on takana muutaman päivän syysloma, joka tuli kyllä tarpeeseen vaikka nopeesti menikin :) Oon saanu tosi hyvin nähtyä kavereita! Torstaina oli kaverin synttärit ja se oli hyvä alotus lomalle. Sit lauantaina pidettiin bändiporukalla tyttöjenilta ja oli ihan superhauskaa! Yks niistä oli vaihdossa koko viime vuoden ja vasta nyt saatiin kunnolla puhuttua ja nähtyä koulun ulkopuolella. Valvottiin viiteen asti yöllä ja vielä tänäänkin on ollu väsynyt olo :D Laittelen tänne varmaan joitain kuvia laulantailta, koska niis oli muutamia tosi kivoja :) kunhan ekaks saan ne mun koneelle...

Tänään oli ihanaa ku ei tarvinnu herätä kouluun, koska oli taksvärkki. Mulla oli aamulla tosi huono olo jostain syystä, mut ei ollu kuitenkaan kuumetta :( Vaikka olin nukkunut päälle 10 tuntia, silti väsytti ja niskat oli IHAN jumissa, ihan kauhee olo siis! Keittelin siinä sitten kahvia ja menin vielä vähän nukkumaan, mikä onneksi auttoi :) 



Oli kiva olla pitkäst aikaa kunnolla yksin kotona, koska sai paljon paremmin kaikkea aikaan. Mä esimerkiks soitin ja sain yhtä kappaletta tosi hyvin eteenpäin. Sillon ku kaikki on kotona ni on paljon levottomampaa eikä pysty keskittyy läheskään yhtä hyvin :D Toikin kappale oli jo pitkään tuntunu hankalalta enkä ollu yhtään tyytyväinen siihen, mut nyt se alkaa aueta mulle!


Tuolla on ihan oikeesti syksy nyt! Puhuttiin just mun kaverin kanssa ku käveltiin yks ilta kylmässä. Mä en tosiaan ole mikään syksyn ystävä ja mulle tulee melkein joka vuosi kaamosmasennus, ei mikään paha mut kuitenkin... Se aika syksystä kun on värikästä ja lehtiä puissa on vielä kiva ja onneks täs on ollu just sellasia valosiakin syyspäiviä :) Ei niissä mitään valittamista ole, mut odotellessa niitä pimeitä sadepäiviä sitten jossain vaiheessa, ah.

Nyt pitäs alkaa tekee läksyjä, lukemaan Seitsemän veljestä ja kirjottamaan siitä joku uutinen. Jos saisin ne nyt tehtyä tarpeeks ajoissa, voisin vielä illemmalla rentoutua teekupillisen ja cosmon äärellä ja mennä kerrankin ajoissa nukkumaan ;)


kuvat: weheartit.com


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! <3