keskiviikko 28. syyskuuta 2011

Tattoo

Vitsit kun tekis mieli tatuointia! Mitä enemmän sitä miettii, ni sitä enemmän alkaa tekee mieli :D Pari mun kaveria on tässä vähän aikaa sitten ottanu ja moni on suunnitellu ottavansa. Mä en tiiä vielä tarkkaan, millasen ottaisin, jos siis siihen tulokseen päätyisin. Tiiän vaan että se ois joku kiva ja pieni esim. ranteessa, nilkassa tai niskassa/olkapäässä. Tatuoinnin ottaminen on kuitenkin mun mielestä niin iso juttu, et se pitää miettiä tosi tarkkaan.

Saa nähä et jos mä joskus uskaltaisin sellasen pienen ottaa jos keksin jotain kivaa ;) Haha vanhemmat ei hirveesti innostunu asiasta ku viileesti ohimennen mainitsin... En oo kuulemma viel tarpeeks vanha et tajuisin et se ois "mun elämän pahin virhe". Joooo just näin, ehkä mä viel kasvan viisaaks? Tai sitte en, vaan oon yhä sitä mieltä et ne on iha sairaan siistejä.

kuvat: weheartit.com




Hehe, ehkä nää kaks alimmaista olis eniten mun tyylisiä ;) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! <3