lauantai 24. syyskuuta 2011

Moiks!

Vihdoin sain pistettyä blogin pystyyn! Tai no, en oo vielä kertonu tästä kellekää, mut kyl mä vielä uskallan... heh :D Tuun kirjottelee tänne kaikkee mun elämästä ja fiiliksistä aina ku siltä tuntuu. Kuvat tulee olee varmasti myös oleellinen osa mun blogia.

Vois ekaks vähän esittäytyä, eli oon 18-vuotias musalukiolaistyttö Espoosta. Tällä hetkellä mun elämää on täyttäny tai täyttää lukio ja enkun ylppärit, kaverit, kuntoilu ja musiikki.

Soitan kitaraa musaopistolla, pääasiassa ihan klassista musiikkia :) Tykkään kans laulaa iha sikana. Mulla on myös musalinjan kautta muodostettu bändi FF ja lauluyhtye Kaiku, jotka molemmat on ihan mahtavia juttuja! Lauluyhtyeen kanssa ois suunnitelmissa valmistaa jonkinlainen jouluohjelmisto ja mahollisuuksien mukaan esittää sitä sit joulunaikaan :) Tykkään kaikkein mieluiten soittaa klassista, mut kuuntelen muuten aika laidasta laitaan kaikkea, mikä nyt sattuu kuulostaa hyvältä. Ipodista löytyy siis musiikkia Bachista Eminemiin :D

Oon ollu innostunu kuntoilusta tässä nyt jonkun vuoden sillai kunnolla. Kesälomalla kävin oikeestaan vaan lenkillä, kunnes mun jalkaan tuli joku rasitusvamma/revähdys, jee. Nyt sain ostettuu taas kortin salille, jossa tykätään käydä kahen mun kaverin kanssa esim. bodypumpis ja zumbassa.

Nuorempana olin aika pinko koulussa... ja kyl se vieläki vie multa aika paljon aikaa :D en esim. vaan pysty menee kokeeseen lukematta mitään! Joo, oon välil vähä liiankin tunnollinen ja ahdistun jos en osaa jotain.. matikka on hyvä esimerkki huhhuh!

Oon aina ollu tällänen haaveilija eli oon aika usein omissa maailmoissani ja viihdyn myös hyvin yksin. Kuulen aika usein mun äidiltä et ”tuus nyt takas sielt omasta kuplastas” :D Mulla on aina ollu aika hyvin kavereita ja aina ainakin pari sellasta parasta ystävää. On mulla pari vuotta nuorempi pikkuvelikin, jonka kanssa oon aina ollu tosi läheinen. Täl hetkel tosin murrosikäsen veljen kanssa ei oo nii helppoo! Ennen olin meistä se bosse ja leikittii barbeil, jos mä halusin ;D Tykkään hengailla kahestaan hyvän kaverin kanssa tai sit pitää kunnolla hauskaa isommassa porukassa. Mulle on tärkeetä kaverisuhteissa, että voi olla oma itsensä ja puhuu ihan kaikesta. Yhteinen huumorintaju on kans aika must juttu! Vihaan sitä ku joutuu iteksee nauraa omille huonoille jutuille ja toinen ei vaan tajuu ja kattoo sillee täh :DD Oon luotettava kaveri, mulle voi kertoo mitä vaan ja koitan aina kuunnella ja auttaa parhaani mukaan. En mä tiiä, mitä tekisin ilman mun ihania ystäviä! <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! <3