lauantai 27. huhtikuuta 2013

No nyt on punaset!

Joku aika sitten puhuin siitä, että tekisi mieli värjätä taas punaset hiukset. Ongelmana oli vain, etten kaupasta ole löytänyt hyvää väriä. Aikaisemmin värjäsin sillä vähän oranssihtavalla ja tosi kirkkaalla, joka oli mulle ainakin joka kerta alkuun shokki. Mutta kokemuksesta tiesin värin muuttuvan ihanaksi parin viikon jälkeen värjäämisestä.
     Tällä kertaa kuitenkin halusin kokeilla jotain vähäsen erilaista. Kokeiluun lähti "6.45 Vaaleanruskea kuparimahonki" Lorealilta. Tässä sitten pari kuvaa tuloksesta :) Itse ainakin olin tosi tyytyväinen väriin, kivaa vaihtelua nyt kun mulla on vähän aikaa ollut enemmän ruskeet hiukset. Kyllä tällainen on enemmän mun väri, vai mitä mieltä olette? Tajusin muuten, että musta tulee kesällä kunnon gingeri taas, koska pisamia tulee heti kun otan aurinkoa :D Ne on vähän niinkun se mun "rusketus", jota ei luonnollisesti mulle ikinä ilmaannu...
ginger1gingeri
ps. Blogin hiljaiselo on johtunut mun pääsykokeisiin valmistautumisesta, ymmärrätte varmaan, ettei hirveesti ole jäänyt energiaa kuvailemiseen tai postausten tekemiseen :) Muutos tulee heti kun pääsykokeet on ohi! Hyvää viikonloppua kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! <3