torstai 21. maaliskuuta 2013

Kaunista ja lasista

jewellery1
Äiti osti mulle aivan ihanan lasipurkin pöydälle. Laitoin sinne osan mun monista koruista, sieltä ne löytyy kiireessäkin! Tähän asti ne on nimittäin olleet mulla ihan random paikoissa, eri kipoissa tms. Välillä tuntuu, että löytyy vaikka vain toinen korvis, mutta toista ei ole missään. Arkiaamuna on aina niin kiire, ettei sellaseen ole ikinä aikaa. Yksi isompi purkki teki koko mun pöydästä paljon selkeemmän ja se on niin nättikin!
jewelleryjewellery2
Tässä vielä parit suht uudet korvikset, joita ei täällä blogin puolella taida vielä olla näkynytkään. Mä käytän lähestulkoon aina jotain tollasia nappikorviksia, esim. timantteja tai helmiä (ne voikin sitten olla vähän isompikokoisia mielellään). Noi hopeiset pallot on tosi monikäyttöiset ja sopii mulla oikeesti melkein joka asuun! Muutenkin melkein kaikki mun korut ja asusteiden yksityiskohdat on hopeisia. Harvemmin mä tykkään käyttää joitain roikkuvia korviksia, ostin noi ristikorvikset Ginasta jokin aika sitten. Ihan kivathan noi on, mutta en vielä ole osannut yhdistää niitä mitenkään.
jewellery3jewellery4
Mulle oli pitkään ihan mysteeri, että mikä on BB-voide :D Ostin sitten noin kuukausi sitten jonkin Maybellinen voiteen, kun alessa oli. Enkä tiiä, ei se mitään ihmeellistä mun mielestä ollut, käytin meikkivoiteen rinnalla. Jossain lehdessä oli joku BB-voidevertailu, jossa sitten "hakuttiin" se Maybellinen ja kehuttiin Lumenen voidetta. Äiti halusi kanssa kokeilla BB-voidetta, ja kävi ostamassa meille molemmille sellaiset lumenet. Nyt ollaan molemmat ihan koukussa tohon! Se tekee tosi tasaisen ihon ja antaa ihanan raikkaan tunteen. Melkein tuntee noi C-vitamiinit iholla, haha :D Suosittelen!!
jewellery5
Lisäksi mä hankin kolmet uudet mun luottomeikit, joita tarviin joka päivä, jos meikkaan. Mun kulmakarvat on niin vahvat, että saan ne kuosiin tolla Lumenen kulmageelillä. Se on ihan must-have mulle! Rimmeltä saa aika edullisesti tuon eye-linerin ja aurinkopuuterin, noi on ihan perus, ei niistä oo mitään valitettavaa löytyny. Varsinkin toi eye-liner pysyy hyvin koko päivän eikä sottaannu.
jewellery6
ps! Mulla on vihdoin uus kone! Tuntuu ihan erilaiselta ja mahtavalta tehä postauksia tällä, kun näyttö on kirkas ja suuri <3 Pystyy muokkaamaan kuvatkin tuhat kertaa paremmin, kun näkee oikean lopputuloksen! Oli kyllä sellasta säätöä sen vanhan macin kanssa...

2 kommenttia:

  1. Ihana toi lasipurkki!!♥ mistäs äitis ton osti? ja paljonko toi lumenen voide maksaa? kiinnostuin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on Pentikin! :) ja toi lumenen voide oli kai joku 18 euroa!

      Poista

Kiitos kommentistasi! <3