keskiviikko 17. lokakuuta 2012

Beyoncé Knowles Pulse

Testasin Sokoksen 3+1 -päivillä ohimennen Beyoncén uutta Pulse-tuoksua ja ihastuin siihen saman tien. Valitettavasti ne olivat päässeet jo loppumaan, mutta se ei estänyt mua hankkimasta tätä. Olin suunnitellut myös Beyoncén vanhemman hajuveden Heat Rushin ostamista, mutta tämä vei voiton siitäkin! Nappasin sen eilen Stockalta mukaan ja eilen pääsi sitten ensi kertaa käyttöön. Tää on nykyään ihan mun lemppari! Hyvässä määrin makea, mutta ei ällö. Me likey!

"Beyoncé Pulse on sähköistävä, puoleensavetävä, erittäin naisellinen ja herkullinen kukkaissitruunainen tuoksu. Alkutuoksussa Curacao -likööri, jäinen bergamotti ja päärynänkukka. Sydäntuoksussa huumaavat orkidea, pioni ja jasmiini. Jälkituoksu koostuu huumaavasta myskistä, vaniljasta ja safiiripuusta. "

pulsepulse1
Loppuun vielä erään päivän päivänasu, jossa näkyy noi uudet sähkönsiniset housut. Noi oli paljon paljon kivemmat, mitä olin edes miettiny! Virkistää neutraalia (mustavalkoinen) asua tosi kivasti.
IMG_0646
Housut / H&M, toppi / H&M, takki / Ginatricot

2 kommenttia:

  1. Oli ilmeisesti mieluinen tuo hajuvesi? Mä haluaisin itse sen Christina Aguileran uusimman. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo todellakin! Tykkään tosi paljon ;) Sitä mä en olekaan testannut, mutta se sen vanhempi oli ainakin ihana :)

      Poista

Kiitos kommentistasi! <3